Assurantiekantoor Bremer bestaat sinds 1954 en is eind vorig jaar verhuisd naar ons nieuwe kantoor in een prachtig verbouwde kerk. Wij helpen onze particuliere en zakelijke klanten op het gebied van verzekeringen, bankzaken en hypotheken. Het team van Assurantiekantoor Bremer helpt onze klanten graag met al hun vragen over verzekeringen, bankzaken of hypotheken. Om dit goed te kunnen blijven doen zijn wij op zoek naar versterking.

Hou jij ervan dat alles klopt? Dan zoeken we jou voor de volgende functie:

Financieel Medewerker

Jij zorgt ervoor dat onze financiële administratie klopt, dat facturen op een goede tijdige, manier verzonden worden en dat onze administratie aansluit.

Wat ga je doen?

  • Je beantwoordt vragen van klanten over incasso’s, betalingen en herinneringen;
  • Je beheert de debiteuren en zoekt waar nodig naar betalingsoplossingen;
  • Je voert controle uit op de rekening couranten van verzekeraars;
  • Je verwerkt de dagelijkse kas- en bankmutaties;
  • Je controleert en boekt de binnengekomen facturen;
  • Je ondersteund bij het aanleveren van gegevens aan de accountant.

Wat vragen wij?

  • Je bent tussen de 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een Mbo diploma en gevoel voor cijfers;
  • Je bent bereid om op termijn je benodigde
  • WFT diploma’s te halen (of je hebt deze al),
  • Je bent klantvriendelijk en communicatief vaardig.

Wat bieden wij?

  • Een baan in een leuk team van betrokken mensen;
  • Een marktconform salaris;
  • Deelname aan onze pensioenregeling en andere secundaire arbeidsvoorwaarden als 6 weken
  • vakantie per jaar, een reiskosten- en telefoonkostenvergoeding en korting op je verzekeringspakket;
  • Een fijne werkplek in een mooie werkomgeving;

Heb je interesse?

Stuur een appje naar 06-237 376 74 en wij nemen contact met je op!