Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorgt ervoor dat zij zich welkom voelen op ons kantoor. Je opent rekeningen, beantwoordt vragen over bankzaken en bouwt aan een langdurige klantrelatie. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het uitbreiden van de diensten en klantenkring van de RegioBank.
Verder geef je administratieve/secretariële ondersteuning aan de zakelijk- en hypotheekadviseurs, door bezoeken te plannen, vervolgacties op te volgen en dossiers bij te houden. Samen met collega’s denk je actief mee over hoe we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.
Je werkt samen in een enthousiast team met een servicegerichte houding.
Assurantiekantoor Bremer bestaat sinds 1954 en is een echt familiebedrijf, betrokken bij de Texelse samenleving. Wij helpen onze klanten, zowel particulieren als bedrijven met advies op het gebied van verzekeringen, hypotheken en financiën. De komende jaren willen wij onze dienstverlening op het eiland uit gaan breiden en zoeken mensen die passen in ons team om dit samen met ons te bereiken.
Neem voor vragen contact op met Ineke Bremer via 0222-318 221 of stuur je sollicitatie naar ineke.bremer@bremer-texel.nl