Ondersteuner adviseurs

Het team van Assurantiekantoor Bremer helpt onze klanten graag met al hun vragen over verzekeringen, bankzaken of hypotheken. Om dit goed te kunnen blijven doen zijn wij op zoek naar versterking.

Help jij graag klanten op een vriendelijke, duidelijke en professionele manier? Ben je leergierig en heb je interesse in mensen en de financiële sector? Zorg je er ook nog voor dat de administratie goed is bijgewerkt? Dan zoeken wij jou!

In samenwerking met de adviseurs zakelijke verzekeringen, hypotheken, inkomen en pensioenen zorg jij ervoor dat onze klanten goed worden geholpen.

Wat ga je doen?

  • Je ondersteunt de zakelijke adviseur bij het plannen, voorbereiden en uitwerken van afspraken;
  • Je voert wijzigingen door;
  • Je stelt nieuwe offertes voor onze (aankomende) klanten op;
  • Je zorgt ervoor dat de dossiers keurig in onze administratie zijn verwerkt en alle partijen de benodigde informatie hebben;
  • Je vraagt benodigde gegevens en documenten op bij klanten houdt deadlines en vervaldata in de gaten;
  • Je denkt mee over onze werkprocessen en kijkt waar deze beter kunnen.

Wat bieden wij?

  • Een baan in een leuk team van betrokken mensen;
  • Een positie waar je kennis maakt met veel kanten binnen het bedrijf en zelf kunt kijken waar je interesse ligt en zou willen doorgroeien;
  • Een salaris tussen €1.500 en €3.000 bruto per maand (incl. vakantiegeld), afhankelijk van uren en ervaring;
  • Deelname aan onze pensioenregeling;
  • Een fijne werkplek in een mooie werkomgeving;
  • Tijdens je inwerkperiode een vaste collega waar je terecht kunt met vragen.

Over ons

Assurantiekantoor Bremer bestaat sinds 1954 en is inmiddels in handen van Ineke Bremer, de derde generatie, en eind vorig jaar verhuisd naar ons nieuwe kantoor in een verbouwde kerk. Wij helpen onze particuliere en zakelijke klanten op het gebied van verzekeringen, bankzaken en hypotheken.

Interesse?

Stuur ons een appje op 06-23737674 en we nemen contact met je op